لوله بازکنی با تراکم هوا

لوله بازکنی با تراکم هوا

لوله بازکنی با تراکم هوا، برای بازکردن لوله های گرفته با استفاده از کمپرسور هوا، زمانی که هوای فشرده شده در لوله رها می کنید اجرام اعم از مو، چربی و غیره به حرکت درآمده و مسیر لوله گرفته شده باز می شود.
لوله بازکنی در خانه

لوله بازکنی پردیس 09128986335

لوله باز کنی با تراکم هوت و مزیت اصلی باز کردن لوله های گرفته با هوا؛ در خانه های قدیمی و سیستم لوله کشی پیچ در پیچ و انسداد در شوترگلوها و زانوهای به کاربرده شده و عدم کاربرد فنر زنی در اسن شرایط استفاده از سیستم لوله بازکنی با تراکم هوا بهترین روش ممکن است.

باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه تراکم هوا به صورت دستی در خانه

لوله بازکنی با تراکم هوا :کمپسور های باد یا همان دستگاه تراکم هوای مانند یه تلمبه است که با انجام تلمبه زدن به صورت دستی مخزن هوای متراکم پر می شود سپس شیلنگ یا لوله از جنس لاستیک که از مخزن خارج می شود را در محل لوله گرفته شده قرار می دهند و با باز کردن شیر مخزن لوای متراکم با سرعت زیاد به داخل لوله گرفته شده می رود. لازم به ذکر است این روش به دلیل کم قدرت بودن معمولا برای گرفتگی های کوچک و جزئی در منزل، یا محل کار  قابل استفاده است.

قابل توجه : در چه زمان های از تراکم هوا نباید استفاده کرد؟

با این جال که روش هوای متراکم روشی کارآمد و قابل قبولی است در برخی از موراد نباید از اسن روش برای باز کردن لوله های فاضلاب گرفته شده استفاده کرد. روش فرستاده هوای متراکم در لوله ها می تواند اجرام و توده های موحود در لوله را که باعث گرفتگی شده اند را به هم فشرده و متراکم و سخت تر کند ماندد گرفتگی های از قبیل مصالح ساختمانی مانند ماسه، سیمان و گچ و یا خاک که با این روش به هم فشرده شده و متراکم می شوند و گرفتگی جزئی را به کابوسی برای رفع تبدیل می کند. 

لوله بازکنی با تراکم هوا
  • 1. رفع انسدادها با لوله بازکنی با تراکم هوا : با از بین بردن انسدادها و رسوبات در لوله‌ها، باعث می‌شود که جریان آب بهبود یابد و احتمال ایجاد مسدودی‌های جدید کاهش یابد. این موضوع از آسیب ناشی از انسدادهای مکرر و نیاز به تعمیرات مکرر کاسته و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان می‌شود. لوله بازکنی با تراکم هوا
  • 2. بهبود بهداشت عمومی: انسداد لوله‌ها می‌تواند منجر به باکتری‌ها و میکروب‌های ناشی از ذرات مانده در لوله‌ها شود.لوله بازکنی با تراکم هوا با حذف این انسدادها، بهداشت عمومی مناطق مختلف بهبود می‌یابد و ریسک ابتلا به بیماری‌های منتقله از آب کاهش می‌یابد.
  • 3. افزایش عمر مفید لوله‌ها: لوله بازکنی منجر به حذف رسوبات و رساندن لوله‌ها به وضعیت اولیه خود می‌شود که این موضوع باعث افزایش عمر مفید لوله‌ها و تاسیسات آب و فاضلاب می‌شود و نیاز به تعمیرات پیچیده و هزینه‌بر مداوم را کاهش می‌دهد.
  • 4. بهبود عملکرد سیستم: لوله بازکنی باعث بهبود جریان آب و فاضلاب در سیستم می‌شود،لوله بازکنی با تراکم هوا  که نه تنها باعث بهبود عملکرد سیستم می‌شود بلکه نیز میزان آسیب دیدگی به سیستم را کاهش می‌دهد.
  • 5. کاهش هزینه‌های ناشی از مدودی‌ها: انجام لوله بازکنی به موازات با افزایش عمر مفید تاسیسات، لوله بازکنی با تراکم هوا هزینه‌های مربوط به تعمیرات و تعویض لوله‌ها را کاهش می‌دهد و می‌تواند به صرفه‌ترین راه حل برای حل مشکلات لوله باشد.

در نتیجه، می‌توان گفت که لوله بازکنی نتایج مفید و اساسی را در بهبود عملکرد و بهداشت سیستم‌های لوله‌کشی آب و فاضلاب به ارمغان می‌آورد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بهبود کیفیت زندگی مردم و همچنین کاهش هزینه‌های ناشی از مسدودی‌ها و انسدادها کمک می‌کند. لوله بازکنی با تراکم هوا


Warning: file_put_contents(/home/h259215/public_html/wp-content/cache/wpo-minify/1721279982/assets/wpo-minify-footer-f6769fa3.min.js.gz): Failed to open stream: Disk quota exceeded in /home/h259215/public_html/wp-content/plugins/wp-optimize/minify/class-wp-optimize-minify-print.php on line 161

Warning: chmod(): No such file or directory in /home/h259215/public_html/wp-content/plugins/wp-optimize/minify/class-wp-optimize-minify-cache-functions.php on line 23