رعایت نکات بهداشتی مهم ترین عاملی هست که همیشه بر آن تاکید داریم. شغل لوله بازکنی شغلی است که در همه کشور ها وجود دارد و اگر این شغل نباشد به اکثریت مردم دچار مشکل میشوند. زیرا اگر لوله ای گرفته شود باید سرویسکار ان را رفع کند. تا بتوانیم از ان استفاده مجدد کنیم.در انجام این کار کثیف کاری جزئی وجود دارد که اگر به ان توجه نکنیم میتواند موجب بیماری در پوست و بدن شود. برای همین به تمامی سرویسکاران توسعه های بهداشتی رو گفتم و اموزش دادیم تا در حین انجام کار از ماسک و دستکش استفاده نمایید. هم درخواست دهنده کار با نکات بهداشتی رضایت پیدا میکند هم سرویسکار برای پیشگیری از بیماری نکات مهم بهداشتی را رعایت میکند.
 

به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده خدمات رسانی می باشد.

d31a11e03728c31016232dcee05ebae3
در هر کجای آبعلی که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیک ترین اکیپ ما در منطقه آبعلی کوتاه ترین زمان (کمتر از یک ربع) خود را به محل شما می رساند و مشکل شما را رفع می کند .اکیپ های ما در مناطق مختلف شهر مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند.

ویژگی ها

  • داشتن تجهیزات پیشرفته و مناسب
  • *داشتن سابقه کاری درخشان
  • *انجام خدمات به صورت فوری و تضمینی
  • لوله بازکنی آبعلی به صورت 24 ساعته
  • همان طور که گفته شد مجموعه ی ارائه دهنده ی به دنبال جلب رضایت کامل مشتریان خود می باشد به همین خاطر تمامی خدمات خود را همراه ضمانت بیست و چهار ساعته ارائه می دهد و چنانچه بعد از انجام خدمات مشکل گرفتگی لوله و یا چاه شما رفع نشد می توانید طی بیست و چهار ساعت با ما تماس حاصل فرمایید تا سرویس کار ما بدون دریافت هزینه مجدد به محل اعزام گردد تا مشکل را حل نماید . پس دیگر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که خدمات تضمینی ما این اطمینان را به شما می دهد که کارکنان مجموعه‌ صد در صد گرفتگی لوله و یا چاه محل کار  و یا خانه ی شما را حل می کنند
لوله بازکنی در آبعلی

نمایندگی های ما