لوله بازکنی پردیس 09128986335

لوله بازکنی در خانه : گرفتگی لوله های حمام و ظرفشویی به دلیل وجود چربی ها یکی از مخاطره انگیز ترین مشکلات در خانه های به حساب می رود از این رو با استفاده از سرکه و نمک می توان به راحتی لوله های گرفته را باز کرد. این روش روش خانگی برای بازکردن لوله های فاضلاب محسوب می شود.

مخلوط سرکه و نمک در آب جوش برای بازکردن لوله های حمام و آشپزخانه معجزه می کند.

گرفتگی لوله‌های روشوئی، دستشویی، آشپزخانه و حمام  به دلیل استفاده از صابون، و انواع روغن ها و ایجاد رسوب های و گرفتن این لوله های فاضلاب اجتناب پذیر  است  و دائما  مشکل ساز  میشود . حال می توان گفت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در برخی از موارد بدون متخصصین امر نیست ممکن است و نیاز به ابزار خاصی در این زمینه ندارد. در اغلب موارد با روش های خانگی می توان رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را در خانه انجام داد. در این  مقاله به موضوع رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در پردیس و شهرهای دیگر می پردازیم.

ترکیب سرکه و نمک برای باز کردن لوله های فاضلاب
آب جوش برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و حمام

گرفتگی لوله ها در اغلب موارد تنها با ریختن چند ظرف آب جوش برطرف می شود و نیازی به استفاده از ترکیب سرکه و نمک ندارد فقط کافیست معمولا در صبح ها به دلیل اینکه چندین ساعت از لوله های فاضلاب استفاده نشده است بهترین زمان برای ریختن چندین ظرف آب جوش می باشد تا چربی های موجود در لوله های فاضلاب که به صورت رسوب هستند از بدنه لوله جدا شوند.

برای باز کردن لوله فاضلاب در خانه، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌های معمول استفاده از سرشعله (Plunger) است که می‌تواند لوله‌های مسدود شده را با فشار هوا باز کند. همچنین، می‌توانید از مواد شیمیایی مانند سدیم بی‌کربنات (Sodium Bicarbonate) و سرکه استفاده کنید که می‌تواند رسوبات را تخریب کرده و لوله را باز کند. هرگز از مواد شیمیایی قوی مانند اسیدها استفاده نکنید زیرا ممکن است به لوله‌ها وارد آسیب برساند. در صورتی که با این روش‌ها نتیجه نگرفتید، بهتر است با لوله بازکنی پردیس تماس بگیرید

۱. رسوبات: استفاده مداوم از حوضچه های حمام، توالت و آشپزخانه می‌تواند منجر به تجمع رسوبات مانند چربی، مواد گوشتی، مواد غذایی و غیره در لوله‌های فاضلاب شود که باعث مسدود شدن آنها می‌شود.

۲. ورود اشیاء غیرقابل حل: ورود اشیاءی مانند پارچه، پلاستیک، کاغذ و غیره به لوله‌های فاضلاب نیز می‌تواند باعث مسدود شدن آنها شود.

۳. خرابی لوله‌ها: لوله‌های فاضلاب با گذشت زمان ممکن است به دلیل سایش، شکستگی یا انبساط و انقباض متفاوت به خودراهی شوند که باعث مسدود شدن آنها می‌شود.

به عنوان پیشگیری از این موارد، بهتر است استفاده‌های روزانه از لوله‌ها را مرور کرده و مرتب پیشگیری انجام دهید تا از مسدود شدن آنها جلوگیری کنید.

چرا نباید از اسید های قوی در بازکردن لوله های فاضلاب در خانه استفاده کنیم؟

استفاده از اسیدهای قوی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب در خانه ممکن است با مخاطرات و مشکلاتی همراه باشد؛ این شامل موارد زیر می‌شود:

1. خطر برای سلامتی: استفاده از اسیدهای قوی می‌تواند برای پوست، چشم‌ها و تنفس شما خطرناک باشد. با تهویه‌ی مناسب، امکان ایجاد آسیب به حلق، ریه و دستگاه تنفسی وجود دارد.

2. خطرات زیست‌محیطی: استفاده از اسیدهای قوی می‌تواند به زیست‌محیط آسیب بزند و باعث آلودگی آب‌ها و خطر برای انسان و حیوانات  شود.

3. خطرات برای لوله‌ها: اسیدهای قوی می‌توانند لوله‌ها را آسیب بزنند و آنها را سوراخ کنند یا ساییده کنند که باعث ایجاد خسارات بیشتر و هزینه‌های بالاتر برای تعمیر می‌شود.