ما تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه میدهیم و در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم. چنانچه تنها یک بار از سرویس  ما استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که در آینده هرگز دچار مشکلات فاضلاب و گرفتگی لوله ها نخواهید شد. ما مشکل گرفتگی انواع لوله های ساختمان را با بهترین روش برطرف می کنیم و احتمال بازگشت آن وجود نخواهد داشت.
 
لوله بازکنی در دشت مشاء
  •  در حمام
    *  توالت
    *   بالکن
    * سینک ظرفشویی
    * پشت بام 

استفاده از پمپ ساکشن در تخلیه منطقه سیاه سنگ از جمله خدمات ویژه و منحصر به فردی است که به شما عزیزان ارائه میدهم.تخلیه هر نوع چاه با هر نوع گرفتگی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام میشود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن به موفقیت برسید.تخلیه چاه سیاه سنگ پر شدن چاه در  براثر بارندگی یا تجمع فضولات در چاه اتفاق می افتد در این مواقع شما باید با ما تماس بگیرید و عملیاتی که توسط تانکرهای ۶ و ۱۲ هزار لیتری برای تخلیه لجن و آب جمع شده در چاه انجام می شود را تخلیه چاه می نمایند.پمپ مکنده یکی از ابزارهایی است که برای تخلیه استفاده می شود و نام دیگر پمپ، کفکش است. لوله بازکنی و تخلیه چاه  در سیاه سنگ  با ۲۰سال خدمت به شهروندان  به صورت هفت روز هفته و ایام تعطیلات عید و محرم به صورت ۲۴ساعته به شهروندان سیاه سنگ خدمات ارائه می دهند.

نیروهای متخصص و باتجربه در شرکت  آماده هرگونه همکاری و بازدید و مشاوره رایگان از منازل و ساختمان های شما را دارد.

با بررسی وضعیت ساختمان اقدام به انجام فعالیت می کند. به راحتی و بدون مشکل لوله فاضلاب را باز کنید.

 علاوه بر لوله بازکنی در سیاهسنگ پردیس ، رفع نم و رطوبت ساختمان در منطقه سیاه سنگ ، آماده تخلیه چاه فاضلاب در سیاه سنگ ، لایروبی و کف تراشی چاه، حفر چاه نو، لوله کشی آب و فاضلاب و هرگونه همکاری در زمینه های مختلف ساختمانی را دارد، پس با ما در تماس باشید.

 

لوله بازکنی در سیاه سنگ

جهت ارتباط با ما لطفا از شماره های زیر استفاده نمایید

نمایندگی های ما