فاز 5 شهر پردیس، در ۲۷ کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) و از شرق و غرب به ترتیب بین فازهای ۲ و ۹، از شمال و جنوب به ترتیب بین فازهای ۱۱ و ۷ و در ضلع شمالی اتوبان پردیس- تهران قرار گرفته است. فاز ۵ شهر جدید پردیس در یک کیلومتری غرب میدان امام  قرار گرفته و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میگردد. فاز ۵ شمالی شهر جدید پردیس در شمال اتوبان صیاد شیرازی و فاز ۵ جنوبی  در جنوب اتوبان صیادی شهر پردیس قرار گرفته است. فاز ۵ نزدیکترین فاز مسکن مهر به مرکز شهر پردیس است.

رفع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و گرفتگی سینک‌های ظرفشویی و روشویی هم از خدمات مهمی است که متخصصین لوله بازکنی برتر ارائه می‌دهند. تخلیه و رفع گرفتگی چاه‌های فاضلاب، آشپزخانه و حمام هم از خدماتی هستش که متخصصان به کمک دستگاه لوله بازکنی ارائه می‌دهند.

لوله بازکنی در فاز 5 پردیس

باز کردن گرفتگی لوله شما در شهرپردیس  ازخدمات ویژه ما می باشد.

در تمامی ساعات شبانه روز شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست کارشناس داشته باشید ما در کمترین و سریع ترین زمان ممکن خود را به محل شما می رسانیم.

خدمات

تخلیه چاه فاز ۵ پردیس
بازکردن گرفتگی لوله
درآوردن اشیاء مثل طلا،گوشی،موبایل، جواهرات ،دسته کلید ،فرچه و…
فنرزنی در محدوده فاز ۵ پردیس

رفع نم و رطوبت پردیس

همان طور که گفته شد مجموعه ی ما به دنبال جلب رضایت کامل مشتریان خود می باشد به همین خاطر تمامی خدمات خود را همراه ضمانت بیست و چهار ساعته ارائه می دهد و چنانچه بعد از انجام خدمات مشکل گرفتگی لوله و یا چاه شما رفع نشد می توانید طی بیست و چهار ساعت با ما تماس حاصل فرمایید تا سرویس کار ما بدون دریافت هزینه مجدد به محل اعزام گردد تا مشکل را حل نماید . پس دیگر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد .

 
 
لوله بازکنی در فاز 1 پردیس

جهت ارتباط با ما لطفا از شماره های زیر استفاده نمایید