گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که آشغال و اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند و در سیفون یا خمیدگی های لوله به دام بیافتند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها شود و نیاز به لوله بازکنی لواسانات و یا تخلیه چاه لواسانات داشته باشیم.

همین باعث می شود حجم زباله های داخل لوله زیاد تر شود ودر نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث انسداد لوله فاضلاب شود.

 

 
photo 2024 06 16 09 40 37 3

لوله بازکنی با فنر

ما بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ها توسط افراد با تجربه به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

ما بهترین نوع خدمات را سعی داریم تا برای انجام و تحقق خواسته ی شما عزیزان به کار بگیریم با ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم .

ما در لواسانات به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از جمله خدمات ما در زیبادشت می‌باشد که می‌توانیم با بهترین امکانات و مجهز ترین ابزار و ماشین آلات آن را به شما عزیزان ارائه دهیم.

برخی موارد افراد در ایام شب و ساعات نیمه شب دچار گرفتگی میشوند در هر ساعتی از شب میتوانید با ما جهت برطرف کردن گرفتگی لوله و چاه ها تماس ۰۹۱۲۸۹۸۶۳۳۵ بگیرید.

در هر کجای لواسان بزرگ و کوچک که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیک ترین اکیپ لوله بازکنی برتر در کوتاه ترین زمان (کمتر از نیم ساعت) خود را به محل شما می رساند و مشکل شما را رفع می کند .

اکیپ های ما در مناطق مختلف شهر مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند. خدمات تضمین تنها شرکتی است که با نرخ اتحادیه خدمات رسانی می کند.

لوله بازکنی در لواسان بزرگ و کوچک

نمایندگی های ما